Jean: Gitaar en zang

Is al van kindsbeen af begeesterd door muziek, en het is quasi onbegonnen werk om zijn muzikale 'loopbaan' in het kort te beschrijven. Bij deze toch een poging: hij speelde in zijn jongere jaren bij de immens populaire Lanakense band The Snakes. Na die periode was hij muzikaal actief bij de hofkapel Wuim en Teursel en speelde hij meermaals mee in gelegenheidsensembles: o.a. in de shows van Bob Herbots, het gelegenheidsorkest van de Lanakense Carnavalmusical en het Promsconcert van de Harmonie van Lanaken. Tevens is hij al jaren lid van het koor Jubilate uit Lanaken waarmee hij praktisch in elk Europees land opgetreden heeft en de eer had om met zeer bekende musici, zangers en zangeressen zoals Marco Bakker, Tamara Lund en André Rieu op het podium te staan.
Momenteel is zijn muzikale agenda nog steeds goed gevuld, want hij speelt en zingt niet alleen bij Pourquoi Pas maar ook nog bij de Laoneker Muziekbend. Bij PqP is hij de man van de zeer accurate gitaarpartijen (die hij meestal ook nog zelf uitschrijft) en verzorgt hij samen met Hendrik op sublieme wijze de backing-vocals.